.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بایکوت جنگ شادی در فریدون کنار

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید نوروز1389 قرار شد موسسه فرهنگی هنری رایان گستر طبرستان در فریدون کنار با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به مدت 5 شب درتنها سالن هنری (آمفی تئاتر) این شهر از تاریخ 24 الی 29 اسفند ماه در ساعت 18 الی 22 با حمایت مسئولان شهری به اجرای جنگ شادی اقدام نمایند .

بعد از دریافت مجوزهای قانونی برای اجرا و هزینه های تبلیغاتی متاسفانه با دخالت گروه های فشار و به دلایل واهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، حدود 24ساعت قبل با تماس تلفنی با مجریان برنامه ، دستور جمع آوری تبلیغات را صادر کرد و برخورد با عوامل اجرای این "جنگ شادی" را آشکار نمود.

شنید ها ی خبرنگار ما حاکی است که مخالفان شادی مردم ، در این شهر بندری در دولت عدالت محور و فرهنگی همچنان روند غیره فرهنگی را در فریدون کنار ادامه می دهند این افراد انگشت شمار در راس قدرت نهایتا با ابزار اداره ارشاد اسلامی اقدام به جمع آوری بنرهای چاپ شده هنرمندان صدا و سیمای شبکه طبرستان در سطح شهر و میادین نمودند.

یک منبع موثق همچنین از مخالفت اجرای "جنگ" توسط یکی از مسئولین شهرستانی خبر داد که قرار است به زودی از این شهرستان به جای دیگر منتقل شود.

یاد آورو می شود : هنر مندان سرشناس این جنگ"امیر سالاری" (مجری برنامه کارشناس چله شو شبکه طبرستان) "ابوالفضل شانه بند پور"(دو بلور انمیشن داداش سیا و...) "شهروز براری" ( کمدین مازنی زبان شبکه طبرستان) "مسعود حبیب زاده" و شعبده باز معروف "رضا مهدی زاده" ازجمله هنرمندانی بودند که قرار بوده در چند شب ، خاطرات شاد و بیاد ماندنی را برای خانواده ها ،جوانان و شهروندان بی سینمای شهرستان بندری فریدن کنار به ارمغان آورند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 اسفند 1388
این گروه (یعنی امیر سالاری و بقیه اعضا ) الان چندمین بار است که در این شهر کارشان به رسوایی می کشد-....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.